20 år

Chachaa!
.
Dagen har varit bra. Hade det väldigt mysigt och roligt med Susanna här, hon stannade ganska länge. Nu på kvällen åkte familjen in till Texas Longhorn på Kungsholmen och åt en riktigt god middag och nu är jag svinmätt! Tur att jag inte tog någon efterrätt.. Alltså jag har bara ätit onttigt idag och inte tränat alls, känns hemskt! Åt ju extra onyttig frukost och sen fikade jag vid ett med familjen och Susanna, åt en Napoleonbakelse då. Efter det åt jag inte förrän vid middagen och restaurangmat är ju inte alltid den nyttigaste så att säga, men gott var det!
.
Men det får väl gå för idag då, det är ju trots allt inte vilken dag som helst. Men imorgon kör jag som vanligt igen. Då startar vecka två av min springplanering, spännande!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback