Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed

Nu skriver jag för sista gången idag, sen är det dags att sova, måste vara utvilad inför den kommande veckan av jobb, träning och ansvar. Mamma och pappa åkte till vårt landställe förut idag så nu är jag ensam hemma med min bror i fyra veckor. Vi får se hur allt går, vi har i alla fall gjort en deal om vem som ska ta disken och tvätta och städa osv. Träning får det bli mycket av nu, för den senaste veckan har det inte blivit alls i princip. Dessutom har jag ätit så mycket och så onyttigt i helgen så jag har sån ångest att det inte finns. Men nu blir det tillbaka till gamla vanor bestående av nyttig mat och träning sex dagar i veckan, så länge jag orkar efter jobbet dvs. Men nu är det dags för mig att säga godnatt. Vi hörs imorgon!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback