Juli

Ny månad, nya tag. Skönt att juni är över, det har ju regnat hela månaden! Idag var det i alla fall bra väder på förmiddagen men nu regnar det igen, vad är grejen liksom? 
.
Så vad händer i juli månad? Inget alls egentligen för min del. Det enda jag har inplanerat än så länge är att jobba. Hela månaden. Men det är bra så jag har någonting att göra. 
.
Önskar verkligen att det kan bli litebra väder på helgerna,det behövs i tider som dessa. När man sitter inne på ett svalt kontor 8,5 timme måndag till fredag så behöver man lite bad, sol och värme de två dagar i veckan man faktsikt kan vara utomhus. Jag är egentligen en riktig utomhusmänniska, det är därför ridning passar mig så bra men efrersom det itne blir så mycket med det nu så får jag hitta på andra saker att göra ute och då måste det vara bra väder för att jag ska pallra mig ut i den friska luften.
.
Mitt horoskop i juli lyder enligt Cosmo såhär: 
"Talangfulla Jupiter tycker att du ska anmäla dig som frivillig för ett jobbprojekt runt den 29:e - det blir ett bra tillfälle för dig att visa upp de talanger som din chef inte visste att du hade. Och om din nya kille föreslår en dubbeldejt runt den 19:e, föreslå att ni tar det senare. Du behöver fortfarande one-on-one time för att lära känna honom på riktigt."
Tumblr_m6hi34qma21qmlfq8o1_500_large
Isnrirmekpa_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback