It hits you when it's too late, hits you when you're gone

Har precis slängt i min en stor tallrik makaroner med ketchup och sitter ny och avnjuter ett glas riktigt kall mjölk. Hittills har dagen var riktigt bra! Vaknade ganska sent och satte mig och åt frukost i lugn och ro med Zlatans bok i händerna. Sen städade jag badrummet lite och bestämde mig för att cykla till Apoteket, fråga mig inte varför jag gjorde det. Jag har inte cyklar på ungefär ett år tror jag så jag saknade väl känslan antar jag och det bar helt underbart i början med alla nedförsbackar men efter ett tag när man kommer till uppförsbackar så blir det ju sjukt jobbigt. Med andra ord har jag fått mig ett ordentligt träningspass, haha. Vid halv fyra är det Zumbapass på nJoy och där ska jag vara, min favoritinstruktör ska hålla passet så jag är riktigt taggad!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback