Innan mörkret faller ska jag lämna några vackra rader

Inser nu hur lyckligt lottad jag är. Sitter här i kvällssolen på altanen och lyssnar på Winnerbäck. Någon färg får jag nog inte men värme, det bidrar solen med i alla fall, och ljus! Ser knappt något på skärmen. Vem hade kunnat tro att vi faktiskt skulle få lite sommarvärme? Så mycket som det har regnat de senaste dagarna.. (Nu lär det väl bli dåligt väder imorgon bara för det..) 
.
Kom hem från jobbet ganska tidigt idag eftersom vi tog bilen (jag övningskörde) och sedan dess har jag bara badat och suttit ute i solen och läst. Såna här dagar är så härliga. Man kan inte bli sur eller nere för vädret gör en automatiskt på bra humör. 
Det bästa är att det är tisdag idag, vad betyder det? Jo, Allsång och Morden i Midsomer! Så om ca 40 minuter sitter jag bänkad framför SVT1 och sjunger med till Stockholm i mitt hjärta.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback