Balladen

Nu förstår jag verkligen hur jag kunde vara i så bra form i höstas, jäääävlar var jobbigt det var att dansa Zumba asså!! Man måste ha både kntrollen och koordinationen i schack för det går så fort! Eftersom det var så länge sen jag dansade med instruktör nu så hade jag inte riktigt alla indianer i kanoten asså! Haha jag kände mig lite efterbliven ibland, tur att jag stod längst bak! Jag vet dessutom att jag aldrig har varit bra på att dansa, jag är bra på att lära mig steg, men inte på att röra mig på ett sånt sätt som gör en till en dansare. Det märktes verkligen nu, då jag hade svårt med att lära mig stegen också! Haha..
.
Dagens instruktör heter Eria och jag har dansat Zumba för henne en gång förut och jag måste tyvärr säga att hon inte är min favorit. Det finns en tjej som heter Malou som får igår och taggar mig på ett helt annat sätt. Men den här Erica asså, hon är inte min typ av insruktör men jag tror faktiskt att vi ahr ganska lika humor, vi skulle säkert ha roligt tillsammans då vi båda är lite knäppa (samma sorts knppa dessutom). 
.
Men idag älskar jag henne verkligen, hon spelade min favoritlåt för tillfället. Den är så otroligt härlig och man blir så glad av den! Jag förstår inte ett ord av vad han sjunger, men det är själva musiken som är bra.
(Haha kollade precis upp översättning på låttiteln och Balada betyder tydligen "balladen", och antingen så fattar inte google translate eller så är inte tchê tcherere tchê tchê riktiga ord.)
.
Så nu sitter jag här i köket och fyller på med lite vätska efter att jag förlorat så mycket när jag svettades. Ska snart ta och göra mig i ordning och gå och lägga mig, är slut i hela kroppen. Jag kommer somna ovaggad idag, det är en sak som är säker!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback