Julklapparna

Jag bryr mig inte om att ni kan tycka att jag är bortskämd, jag tänker visa mina fina julklappar ändå. Jag är så otroligt glad för varenda pryl!
 
#1 The Casual Vacancy av JK Rowling
#2 Från Blogg till Business av Tyra Sjöstedt
#3 Unsaid Things...Our Story av McFly
 
Superballa bokstöd.
 
Fin klocka från Daniel Wellington.
 
Supermysig pyjamas.
 
Blåa Urbanears.
 
Lila Happy Plugs.
 
Ny vattenflaska att ha på gymmet.
 
Sen så fick jag också äntligen mina fina Timberland-stövlar som jag var med när mamma köpte. Skrev ett inlägg om dem så ni kan se här.
 
Jag är så otroligt glad för alla mina nya fina julklappar! Nu kan jag äntligen lyssna på musik igen haha... Och böcker har jag så det räcker och blir över; har ju alla Sofi Fahrmans böcker, alla Harry Potter och nu dessa nya, jag bara älskar det! Klockan ska vi inte ens tala om, har velat ha den i typ 1,5 år..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback