8 december 2012

Hejsan! Såhär ligger det till: jag har inte haft datorn igång sedan i torsdags eftersom jag aldrig har haft tiden att starta den förrän nu och sedan igår så kraschar blogg.se-appen så fort jag startar den så det är därför ni inte fått någon bloggning sen igår morse. 
 
Igår var jag ju på jobbet på kvällen och stängde gymmet. Min underbart fina väl Sanna kom helt oväntat in genom entrén till gymmet under kvällen med fika till mig eftersom hon ville göra mig lite gladar, jag var på riktigt pissigt humör igår i skolan. Gulligt va? Så hon var med när jag stängde och sen åkte vi hem till mig och fikade och tittade sen på filmen Bulesque. En bättre kväll kunde jag nog inte få. ♥
 
Idag jobbade jag på förmiddagen i barnpassningen som jag även kommer göra de två kommande lördagarna (pangar roll in som de ska, det går bra nu! haha). Och direkt efter att jag jobbat så tränade jag också, en av de bästa sakerna med att jobba på gym; jag kan bara köra direkt efter jobbet. En annan sak som också är bra är att jag tränar gratis. :)) Idag har det varit sjukt fint väder i Stockholm och jag ville då passa på att vara ute lite också eftersom det blir ganska dåligt med det den här årstiden så jag gick hem från gymmet. Visst är jag duktig? Haha det tycker i alla fall jag. :) Sen blev det lite lunch och duschning och sen drog jag och mamma iväg och övningskörde lite och sen så sprang vi runt i Täby Centrum och fixade lite julklappar. Fixade julklappen till bror och så köpte mamma en till mig, ska visa er det sen. Och nu sitter jag här och pluggar som jag egentligen borde ha gjort hela dagen, så om det inte blir så mycket bloggning den kommande veckan är det för att jag har väldigt mycket skolarbete som jag inte hann göra idag. ;)
 
Bilder från när jag gick hem från gymmet idag i det fina vädret:

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback