3 december 2012

Hej kompisar! Kom hem från Arlanda för en och en halv timme sedan men har bara tagit det lugnt nu och tittat på kvällens avsnitt av Project Runway Sverige, bara jag som hade listat ut att Naim skulle vinna? Han har ju vunnit i princip alla utmaningar också..
 
Jag har haft en superbra helg med massor och åter massor av shopping och fika. Igår förmiddag spaade vi oss på hotellet och tog det lugnt och så på kvällen som gick vi på Tivolis julmarknad. Jag har haft det otroligt bra men orkar inte berätta om allt, då blir det bara "aah jag gick in i den affären och köpte det plaggen och så gick vi till det fiket och det köpte jag en jacka på den här affären" så det blir inte så kul att läsa om. Ska dock visa er allt jag har handlar, bara superfina saker! Men det blir nog inte ikväll, jag är väldigt trött och så måste jag läsa i en bok som vår svensklärare har tvingat på oss som ska vara klar på onsdag, har bara läst halva och har i princip ingen tid imorgon...!! Aja, jag löser det på något sätt i alla fall. 
 
Blev otroligt glad när jag kom utanför Arlandas svängdörrar och fick andas i den friska kylan och höra den knastrande snön under fötterna. I Köpenhamn var det nollgradigt och jkknappt någon snö alls medan det är - 15 grader här.. Och jag bara älskar det!
 
Men så nu vet ni att jag är hemma i alla fall och så hörs vi imorgon. Puss
 
Har ni haft en bra helg?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback