18 december 2012

Shit det är redan den 18:e, det börjar verkligen närma sig jul nu alltså. Är det bara jag som så otroligt gärna vill ha jul typ nu? Detta kan i och för sig bero på att jag knappt firade jul förra året, var nämligen hos min farfar i Frankrike då och då blir det helt enkelt inte samma gamla traditioner. Men det kan behövas ibland också så man får längta lite extra nu. :)
 
Hej förresten! Har ni det bra? Så j*vla glad jag är idag, undrar varför... Haha nej, men både jag och Sanna har varit otroligt oseriösa idag och bara gått på adrenalin hela dagen. Vi har verkligen inte varit lugna en sekund typ.. Vi har varit borta från varandra för länge så vi saknade varandra så mycket! Haha vi sågs senast i fredags..
 
Nu är det hardcore-plugg som gäller för min del. Har ju dels ett tal tills imorgon som ska bli helt klart (och perfekt! (typ)) idag. Sen när jag är klar med det så ska jag räkna så mycket matte jag hinner. Ska nog även ta mig tiden idag att faktiskt titta på Hart of Dixie när det går på tv och inte bara på inspelningen. Man behöver ju slappna av ibland också.
 
Detta är min utsikt just nu. Inget intressant där alltså, detta gör det bara lättare att fokusera på läxorna. Jag älskar att sitta och plugga i vår matsal, det blir faktiskt lättare att plugga, då kommer man också bort från alla störande moment som typ TVn.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback