Yesterday, all my troubles seemed so far away

Jag glömde att skriva om gårdagen. Då blev det ingen träning och särskilt nyttig mat blev det inte heller för den delen. Direkt efter jobbet drog jag och några kollegor på AW. Vi spelade minigolf först, eller ja, vi hann bara spela några få hål innan det började regna, så då drog vi till restaurangen vi skulle äta middag på senare. Men vet ni vad? Jag ägde ut alla på minigolfen de få hålen vi faktiskt spelade! Men sen den här middagen då, den åt vi på en spansk Tapas bar, och herre jistanes vad mycket mat jag åt! Alla sa att tre rätter var lagom mycket mat och jag trodde ju såklart på dem, men insåg sen att det hade räckt gott och väl med två. Men så detta blev en trevlig och onyttig kväll för min del! Tur att det inte blev såhär onyttigt i alla fall:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback