Power walk

Hejhej bloggen! Har precis övningskört en lång stund med mamma, eftersom de har varit borta i fyra veckar så har jag inte kört på lika lång tid och ville kom igång med det direkt då jag ska köra med körskolan för första gången på tisdag, nervöst!! Var ute på en PW innan jag drog iväg med bilen. Jag var ute riktigt länge, två timmar blev det faktiskt. Hittade ett spår på 1 mil som jag har velat prova länge och det tog längre tid än vad jag trodde att det skulle göra, men kan ju också bero på att 20 minuter av de där två timmarna gick åt till att ta sig till själva motionsspåret. Men nu är jag i alla fall lagomt död i kroppen och väntar bara på att jag ska få äta middag. Det enda jag har ätit idag har varit en smörgås till frukost och sen ett äpple efter promenaden, så jag känner ju att jag behöver påfyllning.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback