Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaka på noll

Jag är på ett ganska dåligt humör för tillfället. Vi har haft så mycket problem med returen av nelly-paketet så jag orkar inte ens tänka på det längre.

Var inne i stan idag och fikade med Susanna. Letade även efter jeans och skor men de skor jag hade sett i Täby Centrum fanns inte inne i stan. Och så hade jag ingen lust att prova jeans typ så gav upp det projektet ganska snabbt. Så det enda jag köpte var tuggummi och två ansiktsmasker, weey.

Fredagar är vår längsta skoldag så idag har jag gått från 8.25 till 15.10. Ganska segt sådär. Men jag gick i alla fall runt i min enligt mig fabulösa outfit och så kommer mina klasskompisar och ba "du ser ut som en cowboy" och när jag kom hem så sa mamma "ska du verkligen ha skjortan knäppt hela vägen upp?". Ja, detta är mode, ok?? Åh jag orkar inte.

Har inte fotat outfiten idag men nästa gång jag har den ska ni få se.

Nej nu ska jag sova. Ni får en bild på mig från igår när jag fortfarande var glad. Tack och hej leverpastej så hörs vi imorgon.

Ps. Jag har PMS. :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback