Augusti i helvetet

Okej, helvete är det väl inte, jag är faktiskt riktigt nöjd med livet just nu. Kan bero på att jag just nu sitter och äter lite yoghurt efter ett svalkande dopp i poolen. Anledningen till att jag behövde svalka av mig var för att jag var ute på en PW förut, har ingen som helst aning om hur långt det var men jag var i alla fall ute i 50 minuter. Så det känns riktigt bra, är sådär härligt trött i kroppen! Inte så mycket utan mer lagom. Och eftersom jag inte äter så mycket på kvällarna så får det räcka med lite yoghurt nu, tog en macka någon halvtimme innan jag stack ut och det räcker faktiskt för mig. Jag behöver inte mer middag än så. Det kan i och för sig bero på att jag äter så ofantligt mycket till lunch på jobbet varje dag, man får så stora portioner och det blir bara helt enkelt så att man äter upp allt. Idag blev det faktiskt en sallad för mig, var inte sugen på någon av de andra rätterna och så hade de en Caesar så mig gick det ingen nöd på! Och så inbillar man sig ju såklart att man är så nyttig bara för att man äter sallad, men det finns en riktig bov med i dramat; dressingen. Den är inte bra för formen asså! Dock var den här dressingen väldigt stark så man behövde inte ta så mycket, fjuh!!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback