Hej dagboken

Hej vänner! Så vad hänt hos mig den senaste veckan då? Jodå, inte mycket alls, har pluggat vareviga dag till tentan jag had eigår. Grejen är den att det gick typ bra, vilket jag inte alls hade förväntat mig haha, ser fram emot att få tillbaka den och se rättningen! IDag har jag varit i skolan en kortis för att få feedbak och betyg i kursen Byggande i Samhället, vilket var en mycket treclig kvart! Vi blev såå nöjda med resultatet. Så ja, nu är jag ledig helgen ut och vet inte riktigt vad jag ska göra av all tid! Haha det lär bli en del Harry Potter och någon efter tentan-fest antar jag men annars kommer jag bara vila upp mig inför kommande läs period som jag är såå taggad inför! Vi ska läsa linjär algebra och en miljökurs som förhoppningsvis kommer vara spännande. :)
 
Äsch nu ska jag gå och läsa. Skulle ha hängt i stan med Frida idag men vädret tillät inte riktigt det så ska nog bara sitta inne med et kopp te och en bra bok. Ha det fint! Kram
Mitt hår får så underbart fina lockar av regnet, älskar det lite. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback