Dear Diary 107

 
Hej vänner! Hoppas allt är bra med er! Jag taggar just nu till en ny arbetsdag på BESAB. :) Har helt missat att lägga upp dessa (halvtaskiga/tråkiga) bilder men kan liksom inte skippa det helt! Förra måndagen kom Frida nämligen till mig så gjorde vi lite falafel (MUMS) och sen drog vi på bio! Vi såg som ni kan se Alice i Spegellandet. Filmen var alltså mysig och sådär och hyffsat bra ändå! Den höll ändå standarden den första satte tycker jag. :) MEN DET ÄR INTE SAMMA SOM BOKEN. Alltså på riktigt har de hittat på en helt ny handling i filmen, detta händer inte i boken. Fattar ej... Eller annars vet jag inte vad jag har läst för bok?? Var jag full när jag läste den? Haha nej det var jag inte utan den handlar om något helt annat.... Mad Hatter skymtar förbi i eventuellt ett halvt kapitel i boken, men hela filmen handlade om honom! Fattar ej.. Haha okej ska sluta kaosa om detta nu, det var i alla fall en bra film ändå. :)
 
Hoppas ni får en fin tisdag! Pussar
 

Hi friends! I hope you're well! I'm excited for a new day at BESAB. :) I've completely missed posting these (bad/boring) pics but I actually can't skip it completely. Last monday me and Frida made some really delicious falafel for lunch and then we went to the movies! We saw Alice Through the Looking Glass. It was nice and rather good actually! It held the same quality as the first one I think. :) BUT IT'S NOT THE SAME AS THE BOOK. I mean they have made up a whole new story, that doesn't happen at all in the book. I don't understand.... Or what book did I read? Was I drunk through the whole book? Haha no I wasn't, it is about something completely else... Mad Hatter is just featured in perhaps half a chapter in the book, but the whole movie is about him! I don't understand... Haha okay, now I'm going to stop ranting about this, at least it was a nice movie. :)  
 
Hope you'll get to have a nice Tuesday! Kisses

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback