New in 2

Nikon 1 J5
 
Såååååå jag har köpt en nya kamera. Hehe. Har funderat på att skaffa mig en lite smidigare sak ett bra tag nu så i helgen slog jag till på denna lillen. Helt amazing är den! Jag har ju en Nikon D5200 som jag alltid fotar med annars. Den har jag ju haft i tre år nu och den har verkligen fått jobba alltså. Jag kommer fortsätta ta alla outfitbilder och sånt med den för den är oslagbar när det kommer till sånt men ville ha en lite mindre att ta med i väskan och kunna fota alla roliga saker man gör. :) Sen kändes det självklart att skaffa en Nikon till då jag redan är van vid deras funktioner. :) Är så taggad på att fota nu! :)
 

Soooooo I bought a new camera. Hehe. I've been thinking about getting a smaller one for quite a while now so a few days ago I got this little guy. It's completely amazing! I have a Nikon D5200 since three years back that I use a LOT. I will continue taking outfit pics with it since it's the beat at that but I wanted a smaller one to take with me in my bag and take pics while doing fun stuff. :) And it felt right to get a Nikon since I already know all their functions and stuff. :) I'm so excited about trying this little guy out now! :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback