I våran värld går aldrig solen ner och det känns som alla dansar med

Little Jinder - Sommarnatt
Topp - TopShop // Kjol - BikBok // Solglajjor & kroppssmycke - River Island
 
Min andra WOW-look. Den första kan ni se på nedra bilden i senaste inlägget! Då fick det bli lite mer boho 70's vibe, men denna dag blev det en mer modern festivalstil. Älskar denna kjol! 
 
Hade som sagt denna look i fredags, när vi såg Years & Years och Little Jinder. Senare på kvällen fick den bli en kortare kjol för att kunna dansa galet till Urban Cone på Bananpiren. De var utan tvekan bästa konserten på hela festivalen!!
 
Igår kom jag eftermånga om och men fram till Luleå. Lyckdes ej komma med samma plan som Matthias och det var stul med ca alla transportmedel för mig men som sagt så kom jag fram i alla fall. Det kan ha varit den stressigaste dagen i mitt liv. Hemskt. Men nu är jag här och Luleå har aldrig känts bättre! Underbart att vara här igen. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback