When she was just a girl, she expected the world

Coldplay – Paradise
 
Denna skönhet fick jag av Matthi igår. Vi bara myste hela kvällen och hade det allmänt bra. Tvingade honom att titta på finalen av Paradise Hotel också som jag bara är såååååå besviken på, förlåt men ja, jag hatar Jeppe.
 
Nog om det, jag var påväg att kvävas idag.. Haha det fastnade mat i luftstrupen typ, så kunde absolut inte andas där ett tag.. Det kändes som att jag skulle spy men det var bara för att lungorna försökte trycka upp maten igen. Precis när Ebba var påväg att rycka in så fick lungorna tillräckligt mycket kraft för att hosta upp det. Det var verkligen bland det mest obehagliga jag varit med om.. Tänk att inte kunna andas, fy farao vad jobbigt det var..
 
Hur som haver så ska jag och Matthi ta och boka vår London-resa ikväll. Det blir sjukt många resor och andra påhitt i vår så jag är så galet taggad på framtiden!! Vill bara gör aallt nu!!!! Haha okej, tagga ner nu Emma..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback