Tjugoåttonde december

Hej vänner! Det är mycket fokus på att njuta av livet och nära dessa dagar. Jag var på middag hos familjevänner i fredags vilket var såå mysigt! Igår var jag inne i stan och letade som en galning efter regnjacka till när jag åker tillbaka till Göteborg (råkade handla lite annat också hehe oops), och sedan på kvällen åkte jag hem till min kärlek där han hade ordnat en underbart romatnisk middag för oss! Han skämmer bort mig lite för mycket ibland tror jag. :))) Sen idag har fikat med Madeleine och bara läst lite Harry Potter.
 
Snart börjar visningen av Håkans konsert på Aftonbladet men jag vet inte om jag vill se. Det är väl säkert roligt att se så liksom men är rädd att det ska förstöra min bild av denna magiska konsert som jag bara vill hålla i minnet, ingen ska få ändra på det minnet jag har. Så nej jag tror nog inte jag kollar..
 
Sen senare blir det middag med familjen! Mina föräldrar åker bort i veckan så vi får umgås idag helt enkelt. :) Nej nu ska jag iväg och hjälpa mamma med middagen! Vi hörs, kraaaaam

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback