V-nollan

Hej vänner! Är allt bra med er? Det är ena hektiska dagar här i alla fall. Jag kom precis hem från skolan, typ. Maskin-sektionen och typ El (minns ej he he he sorriiiiiiiii) hade en liten fest ikväll, de kallade det grillning men jag såg i alal fall ingen grill haha jaja men det var dansgolv och det var bar och hela köret men det var lite glest med folk så det var inte särskilt kul att dansa trots allt..
 
Ni behöver itne oroa er, jag tas väl om hand här på Chalmers och har det abra allmänt gött (förutom att de mobbar mig för att jag är från Stockholm). De här två första veckorna är det abra massa lek och fokus ligger på nollningen i princip så det känns inte som att vi gör något vettigt, men tro nu inte att jag klagar! ;)
 
Nej, nu ska jag nog ta och sova tror jag. Godnatt på er!
Dessa vackra t-shirts måste vi bära i fem veckor i streck (under nollningen), därav brist på outfitbilder här! :(

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback