Loverdose

Helt slut sitter jag i soffan och tittar på I Just Want to be Cool på YouTube. Jag har massor av saker att fixa här hemma. Kan ju slänga in i förbifarten att jag varken städade mitt rum eller målade naglarna igår. Så dte har ja gkvar, och så måste jag plocka in mina höst-skor och gud vet vad. Jag orkar inte riktigt tänka på allt jag måste göra. Så jag tar helt enkelt och fortsätter titta på roliga videor och läser lite bloggar. Önskar att jag hade tid att läsa en bok också, kanske kan göra det precis innan jag somnar.. (Ja, jag prioriterar bloggar framför böcker för jag läser alla via Bloglovin' och då räknar den upp alla olöästa inlägg och hur många man har, då får jag tvångstankar om att jag måste hinna läsa alla. Och jag följer extremt många bloggar, kanske skulle ta och dra ner lite på antalet, det finns en del som ointe intresserar mig längre..)
 
Juste Barack Obama kom ju till Sverige idag. Mitt kontor ligger precis vid E4:an och mitt landskap har fönstren mot den så hela AP stod och tittade när han rullade förbi i The Beast, det var häftigt.
 
Igår kom mamma hem från Köpenhamn och då hade hon med sig denna skönhet hem till mig, har haft den förut så jag visste att det var ett säkert köp. Slog på stort och tog största flaskan..!
 
Loverdose / Diesel

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback