Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

Vänner, denna vecka har mitt liv tagit en positiv vändning som jag bara måste dela med mig av! Det är nämligen som så att jag har fått förlängt till sista april på NCC. Därmed sa jag upp mig från nJoy igår, för jag kommer inte klara av att jobba alla veckans dagar under en så lång period. Men jag har en månads uppsägningstid där så jag stannar jag kvar till den femte november och ska alltså dit om två timmar. Jag har idag haft en riktigt skön och underbar sovmorgon, en välbehövlig en. 
 
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga mer, lyckan just nu tycks vara oändlig trots att jag måste lämna något som har varit en stor del av mitt liv det senaste året. Men att få ha sovit ut, att hösten och oktober är här och att jag är löjligt kär gör livet så ofantligt vackert att det knappt går att beskriva.
 
Gick upp runt tolv och sedan dess har jag bara ätit frukost, läst bloggar och lyssnat på bra musik. #livet

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback