Är det på riktigt eller drömmer jag?

Jaha, vad har jag egnetligen gjort den senaste veckan? Jo, jag har tagit studenten, varit på mottagningar, umgåtts med folk jag tycker om, sett Hangover 2, jobbat alldeles för mycket, tagit första doppet i poolen och fått en systemkamera. Just nu känns mitt liv ganska perfekt och jag går bara och längtar till vad juni har att erbjuda; Hultsfred, midsommar hos Anton, och förseta veckan på NCC. Resten av tiden ska jag spendera med att träna, umgås med fina vänner och njuta av att sommaren äntligen är här.

Comments
Postat av: Sanna

Here it iiiiisssss!!! http://www.hm.com/se/product/08716?article=08716-A

Hitta massa rabattgrejjer oxå så kunde köpa bikinin för 100kr/del VÄÄÄRT!

2013-06-03 @ 22:41:20

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback