Efter en magisk helg

Nu sitter än en gång en trött Emma i soffan och är på väg att somna. Efter en helt magisk helg i Göteborg med Matthias har jag nu landat hemma och försöker samla mig inför den kommande veckan med jobb. 
 
Den vecka som varit har varit väldigt rolig och fullspäckad som vanligt. I tisdags var jag på dejt och åt god mat och såg Känn Ingen Sorg, en av de absolut bästa filmerna jag någonsin har sett, i onsdags var jag på after work med några kollegor och i torsdags så åt jag middag med Sanna och Lingan. Sen så tog jag och Matthias tåget ner till Göteborg direkt efter jobbet i fredags och har spenderat vår helg med att äta god mat och gå på Liseberg. 
 
Har inte tagit en enda bild denna helg så ni får helt enkelt se en från förra helgen.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback