En lördag på Östermalm

Det har varit en ytterst intressant dag. Jag börjar från början, dagen startade med att jag åkte med Sanna och pappa till Täby Centrum för att kolla på presenter till farfar för att vi får bo hos honom. Det blir dels en tavla av mig (hehe) och en bok om Raoul Wallenberg eller annat intressant ämne.
 
När vi kände oss klara där så rörde vi oss in till Östermalm för att möta upp Dominika där och gå på Blueberrys utlandsmässa. Vi ska nämligen göra ett projekt i engelskan om voluntärarbete så vi gick dit och filmade en intervju och fick bra information. När vi var klara där (strax efter två) så rörde jag och Sanna oss till Mörby Centrum för att där möta upp mamma och köra hem Sanna till Täby. Efter det stack jag och mamma iväg till Östermalm igen med bilen för att jag skulle öva på att köra i stadstrafik. Det var extemt utmanande och givande! Mitt i allt bestämde vi oss för att stanna vid Fältöversten och fika på Thelins, vid det här laget var jag väldigt hungrig så jag åt detta:
 
 
När vi ätit klart tog vi något till varv runt kvarteret och åkte sedan förbi Coop i Enebyberg för att handla mat till kvällen. Där tränade jag på att backa in på parkeringen istället för att bara köra rakt in.
 
Sen har jag bara städat i mitt rum och ätit middag nu på kvällen. Orkar inte titta på Melodifestival för det suger lite för mycket faktiskt.. Så istället har jag räknat ytterst lite fysik och läst lite bloggar, har hittat tre till modebloggar som verkar otroligt inspirerande! Kan visa er dem sen. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback