Biggest Loser

Hej vänner! Är det bra med er? Jag har precis gjort mig en sån god smoothie som jag berättade om i fredags och nu tittar jag på Biggest Loser, de är en sån stor inspirationskälla! De är verkligen så sjukt duktiga och jag känner bara att jag också vill bo på en ranch och träna med Jillian och Bob hela dagarna. 
 
Hade tänkt träna direkt efter skolan men va inte särskilt taggad och så insåg jag att min kropp måste vila också, hade annars blivit tre dagar i rad på gymmet och det är inte min kropp van vid. :) Men måste lyssna på kroppen och ta allt steg för steg så att man itne skadar sig, det är ju en annan grej för de på Biggest Loser som får professionell hjälp och får då veta exakt hur det kan behandla sina kroppar.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback