Ingenmansland - mellan mys och kaos

Hej igen vänner! Vet ni vad jag gjorde igår? Jag testade faktiskt på sambolivet!! Haha okej, kanske inte riktigt men Matthias är ensam hemma just nu i två veckor så för att han inte ska känna sig ensam så kommer jag vara där en hel del. 
 
Men vi lagade mat tillsammans (okej då, jag skar endast upp paprikan, resten gjorde han..), myste framför Slå han på käften (mhm bästa serien EVER att mysa framför...) och så var han en ängel som skjutsade mig till bussen imorse. Ja, jag har det nog ganska bra tror jag. :)
 
Imorgon får vi se om man ens lykas ta sig utanför Skarpäng, för imorgon kommer nämligen Sven (stormen alltså, inte min gamla historialärare) till Stockholm och då lär det bli snökaos utan dess like. Jaja, vi tar det som det som kommer, inget att hetsa upp sig för nu egentligen. Vi får vänta och se. Men hur som haver så om det blir helt okej väder så ska jag åka till Rimbo imorgon med Sanna för en liten glöggkväll med två mysiga pojkar. Hoppas vi kommer fram, annars ska vi ha Twilight-maraton, haha.
 
Det gäller att ha lite ljus och lampor tända runtomkring sig så man inte ruttnar sönder i detta eviga mörker.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback