Titta rakt fram, inte runt om

Ja, vilken annorlunda helg jag har haft. Kvällen i fredags var i och för sig ganska perfekt så inget konstigt där (jag valde för övrigt den blommigs klänningen). Men igår spenderade jag hela dagen med att shoppa och det enda jag kom hem med var smink. Eller det kanske man inte ska kalla "det enda" med tanke på att jag lyckades förnya sminkförrädet då allt tog slut samtidigt, men jag letade även efter en klänning till mösspåtagningen på tisdag och jag hittade ingen. Jag ska försöka ge mig ut på en liten runda imorgon också för jag vet exakt hur jag vil se ut, blå klänning och rosa skor, naglar och läppar. Det skulle vara sååå fint!! 
 
Tänk er typ denna: (dock så kanske den inte ska vara så uppklädd..)
Large
 
Idag har jag inte varit särskilt produktiv, jag gjorde absolut ingenting fram tills jag skulle jobba vid tre (jag är ej stolt över detta) och sen på jobbet så kom det inte ens några barn och det var otroligt lite folk som kom och trönade så jag satt bara och snackade med Jesper i väntan på att få stänga. 
 
Ja, och nu ska jag väl försöka sova antar jag, dock måste jag skriva en to do-list tills imorgon för annars kommer jag vara lika produktiv som jag var idag och det får absolut inte hända, det börjar bli lite bråttom med saker och ting nu.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback