Godnatt

Ligger nu bara i sängen och lyssnar på lite The Script i mina alldeles för dåliga mobilhörlurar. Tittade på Breaking News med Filip och Fredrik förut och jag måste säga att jag börjar gilla dem starkt! Jag gillade dem inte så mycket första säsongen (förra hösten) men under detta år har väl säkert jag fått annorlunda humor och gillar dem mer nu! De är otroligt underhållande faktiskt. Men några som jag alltid har gillat är Erik och Mackan, hoppas de gör en till serie snart. :)

Men nu ska jag sova hörni! Puss

I brist på nya bilder får ni en gammal från tiden då jag hade långt och mörkblont hår, även om det känns väldigt länge sen nu så var det faktiskt bara lite mer än en månad sen jag klippte mig.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback