Power Pink

Jag har precis målat naglarna framför The Mentalist. Målade dem först med mitt Base Coat från OPI, sedan två lager Power Pink från IsaDora som jag fick i fördelsedagspresent och till sist ett lager med Top Coat från OPI det med. Är riktigt nöjd med naglarna! 
 
Det här Top Coat är mammas och hon tyckte inte att det funkade så bra (förmodligen pga att hon målade det direkt på naglarna) men jag tycker att det verkar super! Nu skyddar jag inte bara naglarna från missfärgningar utan nu skyddar jag även nagellacket från att skavas bort fort. Hoppas bara det funkar, tvivlar i och för sig inte på OPI då de har bra kvalité in general.
 
Älskar förresten att nagellacket heter Power Pink, får mig bara att tänka på girlpower. Det får väl även nagellacket en lite att tänka? Det är ju så skrikande rosa, nästan som ett statement. Jag gillar det i alla fall.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback