Lång dag

Det här dagen har känt väldigt lång. Först i skolan i typ två timmar, sen gå runt i Täby Centrum och vänta på att trafikskolan ska öppna efter lunchstängt, boka in övningskörning där. Sedan tåget till Östra där jag även kikar in hos Style by Tyra. Tunnelbanan in mot city där jag köper te till mamma och i väntan på klipptiden går runt i massa affärer och spanar in möjligt köp. Sedan i frisörstolen i cirka två timmar och till slut bussen hem.

Sedan jag kom hem har jag bara kollat på Project Runway Sverige och ätit lite middag och så. Men jag har ändå gjort roliga saker idag, så detta var en ta men lång dag.

Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Puss och godnatt.


Comments
Postat av: Retard Riders- Martina

Vår hästblogg, RetardRiders har börjat med en ny spännande grej! Hästblogg nytt, är en serie med nyheter om olika stora hästbloggare. Denna gången var det Nicholai som blev intervjuad. Ni hittar intervjun på RetardRiders.blogg.se !

2012-11-13 @ 14:33:05
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback