Either way you're going to the history books

Här har ni dagens outfit. Körde på lite samma tema som igår med att ha en färg fast i olika nyanser, idag blev det som ni ser blått. Älskar hur fint det är med ljusblått till dessa mörkt blåa jeans, även min peplumtopp från BikBok passar ju sjukt bra till dem. Sen så finns det inga snyggare skor än de här bruna till dessa jeans, det är liksom givet att jag har på mig dem när jag har jeansen. 
 
Varken jag eller Sanna (min fotograf mihihihih) är särskilt rutinerade när det gäller att fotografera outfits då vi precis börjat med det men jag tycker att det bara blir bättre får varje gång. Och det blir ju otroligt bra med tanke på våra dåliga förutsättningar, en digitalkamera med 7,2 megapixel i vårt i övrigt gråa och mörka land. 
 
Fejkpäls - Vila || Väska - Louis Vuitton || Skor - Vagabond || Tröja - Frk. || Jeans - Crocker || Fågelring - Gina Tricot || XOXO-ring - Style by Tyra || Örhängen - Silverboden

Comments
Postat av: ebba

Hallå! Frågestunden på min blogg är fortfarande igång och skulle vara jätte kul om du ville slänga in en fråga också då det gör det hela mycket mycket roligare dessutom skulle jag vara hjärtligt tacksam! Btw, super snygg blogg! Kram :)

2012-11-21 @ 18:01:46
URL: http://ebs.blogg.se
Postat av: Kompakt

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? snabblänk: http://kompakt.blogg.se/2012/november/bli-veckans-blogg-v47.html#

2012-11-21 @ 21:56:43
URL: http://kompakt.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback