1 november 2012

Hejsan! Jag vaknade vid två så jag har nyss ätit frukost och bara läst lite i Elsas Mode. Jag hade riktigt skoj med tjejerna igår på Nype och vi dansade sjukt mycket, så mycket att jag har ont i ena foten idag! Haha. Kom hem vid fem igår och då kändes det ju bra att precis när jag gick och la mig så gick pappa upp och plockade ur diskmaskinen och åt frukost typ, hehe.

Nu ska jag bara titta på lite Heart of Dixie och 99 saker och sånt som jag har missat de senaste dagarna. Som tur är har jag ingen tid alls att passa idag så tar det nog ganska lugnt hela dagen. Har ett par saker att göra ikväll bara men det är ju låångt tills dess!

Är förresten inte bakis idag vilket är sjukt skönt!! Hihi här har ni brudarna i början av kvällen när det inte var så mycket folk där.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback