16 december 2012

Hej kompisar. Jag har en lugn helg. Jag hade tänkt plugga lite igår eftermiddag men jag fickverkligen inget gjort för att jag var så trött, det har varit så mycket de senaste veckorna och så har jag slarvat lite med sömnen. JAg satte ingen väckarklocka tills idag heller för att jag verkligen vill sova ut. Och nu på förmiddagen har jag inte gjort något viktigt alls. Asså jag tycker att man ibland bara måste ta det lugnt och låta kroppen och även hjärnan slappna av. Man kan inte köra på fullt ut konstant. Visst, jag får jullov på torsdag så man kan ju ju tycka att jag borde kämpa ända in i det sista men de läxor och prov jag har i veckan fixar jag när veckan väl har börjat. Har inte orken eller lusten för det just nu. Man kan inte alltid göra det man måste, man får göra saker man vill göra ibland också.
 
Men som vanligt så ska jag jobba nu i eftermiddag, haha det känns typ som om jag bor på nJoy nästan..
Tumblr_m3f9bzwxzz1r60ui5o1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback