Hej dagboken 12

Hej vänner! Jag ska precis ta och gå och lägga mig. Jag har haft en fin dag idag i riktigt vårväder! Jag mötte upp Frida vid Domkyrkan idag vid lunchtid och så satte vi oss på Condeco där att pluggade massor. Fik så mycket gjort och jag är ite alls lika nervös inför min tenta på fredag som jag var tidigare. Jag kanske inte har berättat det men om jag klarar tentan på fredag så har jag två veckor ledigt i april och de skulle jag väldigt gärna vilja tillbringa uppe i Luleå med min gos än att sitta här i regnet och skriva miljötenta igen. Så håll tummarna för mig på fredag! Jag ska kämpa järnet för det! Har verkligen bra motivation till att klara den. :)
 
Men ja, nu på kvällen har jag myst framför film med min lilla knäppis till pojkvän. Oj vilken tur jag har som har honom som gör mina dagar mycket roligare. Jag är så lyckligt lottad. Nej, nu måste jag sova. Godnatt vänner!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback