En vän är en vän hur taskigt livet än gått

Håkan Hellström – River en vacker dröm
Tröja - Håkan // Kjol - Urban Outfitters
 
Hej vänner! Hur fin är inte denna tisha?? Asså älskar den verkligen!! Så fin Håkan är<3 
 
Dagen har i alla fall varit riktigt seg då jag bara varit allmänt trött och less på livet. Dock har livsgnistan äntligen ökats lite, har börjat titta lite på Gossip Girl idag och känner att inspirationen blrjar komma tillbaka till mig. Börjar fundera på om det var bristen på den som har gjort att jag har varit nere?? Aja, i just denna stund känns allt väldigt bra i alla fall! :)
 
Och nej, jag tänker inte sluta ha kjol bara för att det är kallt och blåser.. Hittills har jag kört på knästrumpor, men vill även köpa några tjocka stumpbyxor också. Det får bli mitt mission i helgen tror jag!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback