Nu släcker de på scenen, nu återstår ett öronsus

Lars Winnerbäck – Nästan perfekt
Sedan London har jag och Matthi snackat väldigt mycket om att börja på en stor skivsamling. Anledningen till att vi fick för oss att göra något så, för vissa, tråkigt är att det på Camden Market fanns sjukt många stånd med billiga plattor. Det allra bästa där var att de hade många av de band som vi lyssnar på. Men vi hade inte cash så det fick bli en annan gång helt enkelt.
 
Vi gick till Bengans här om veckan för att kolla runt lite på utbudet men då hade de stängt en kvart innan vi kom dit. Bättre lycka nästa gång? Ja faktiskt, eller jag vet inte.. Matthi åkte dit i tisdags med Simon (så det var alltså inte min nästa gång så det kan ju gå hur som helst.. :P). Men denna skönhet fick jag i onsdags. Hur gulligt av honom? Han vet ju väldigt väl att Lasse är en av favoriterna (snarare gudarna) när det kommer till min musiksmak så det var ett självklart val. Sen att han lyckades pricka just Kom också med störst antar ordentligt bra låtar är ju fantastiskt! Är bara sååå lycklig! 
 
På nedersta bilden kan ni se min skivsamling sen tidigare, inte så stor och absolut ingen variation men jaja, det är något i alla fall. Och dessutom så är de ändå måsten för mig i min samling (de andra gudarna..).
 
Kom - Lars Winnerbäck
Samlade Singlar 2000-2010 - Håkan Hellström
Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått - Håkan Hellström
2 Steg Från Paradise - Håkan Hellström
Michael - Michael Jackson
Thriller - Michael Jackson
King of Pop (The Swedish hit collection) - Michael Jackson
Som en Blixt - Jimmy Jansson
 
PS. Haha nej, Jimmy Jansson är ej en gud för mig men vem är inte kär i honom liksom??

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback