Födelsedagsfirande

Hej vänner! Som jag nämnde igår så fyller pappsen år idag så vsi firade honom med lite fika imorse, det fick bli semla och paketöppning. Dock så har han och mamma åkt till Uppsala nu för att fira med pappas bästis (även min gudfar), så nu är det bara jag och bror hemma. Just nu sitter jag bara och låter en hårinpackning och en ansiktmask göra underverk på min kropp. Ska snart ta och hämta upp Matthi vid bussen också för vi ska bara ha myskväll med middag samt mello och Sherlock. Härligt va? Vad ska ni hitta på ikväll?
 
Det här är utan tvekan den godaste semlan jag NÅGONSIN ätit. Mandelmassan smakade mer marsipan och så var grädden underbart luftig. Ni måste prova, den kommer från Gateau.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback