Duka din veranda till fest för en långväga gäst

Kent – Sverige
 
Hej vänner! Jag hade en helt underbar kväll igår. Även om kanske inte restaurangen var den bästa så hade jag så jävla roligt med Matthi så det spelade inte så stor roll. Jag var sjukt pratglad hela kvällen och skrattade typ konstant, så sjukt befriande att bara vara rakt igenom lycklig för en kväll. Dock så fick jag ju sota för det lite idag, jag har varit sjukt trött hela dagen och bara inte orkat med ett skit. Mend et var fan värt, att vakna upp bredvid honom är det bästa som finns. 
 
Idag stannade jag kvar ett tag efter jobbet med Elisabeth och planerade vår resa till Karibien i vår. Vi har hittat ett sjukt bra alternativ och ska mest bara rådfråga våra mödrar innan vi bokar resan. Men det här är drömmen, det säger jag bara! Tänk så skönt med sol, bad och att sippa på kokosnötdrinkar. Gaah PARADISET JU!
 
Men nu får vi sansa oss lite, resan är inte bokad än och jag måste nu ta och äta lite middag och senare måla naglarna osv. Tillbaka till verkligenheten.
 
Typ såhär vill jag ha det just nu....
 
...fast jag har det snarare såhär. Men jag är lycklig ändå! Har absolut ingenting att klaga på för tillfället.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback