Andra advent

God kväll vänner och glad andra advent! :) Jag har som sagt bakat lussebullar med tjejorna idag och haft det allmänt mys. Nu på kvällen har jag tagit ett lång bad och så har jag skypat med familjen över söndagmiddagen. Så  mysigt! Vi tände andra ljuset tillsammans. :)
 
Sen har jag även pratat med Matthi om en massa inredning då han nyss skaffat sin egna lilla lya och snart ska flytta in i. Detta är sååååå skoj! :D Haha men nu måste jag ta och sova. Godnatt vänner. Imorgon väntar en ny vecka med nya tag! Om bara två veckor är jag hemma och firar jul, inte långt kvar nu..
 
I helgen har min amaryllis slagit ut också! Såå skoj att den hann göra det medan jag fortfarande är här. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback