The book issue

Hej vänner! Jag ska precis ta och gå och lägga mig. Har spenderat kvällen med Matthi, behöver lite kvalitetstid med honom nu innan jag drar iväg - kommer sakna honom som satan! :(
 
Annars har jag idag äntligen fått hem de två sista böckerna från beställningen på cdon.com jag gjorde för ca två veckor sen. Så nu är jag ordentligt redo för Dominikanska, ska bara sitta och läsa på stranden dagarna i ända! :) Dock kan jag inte riktigt bestämma mig för exakt vilka jag ska ta med, för vill nog bara ha fem stycken medan det ligger 6 i högen, så vilken ska jag ta bort? Haha vilka lyxproblem jag har, va? :D (Som tur är så har Matthi redan norpat åt sig Att vara med henne av Alex Schulman så nu behöver jag i alla fall inte välja bort två stycken.)
1. Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K. Rowling
2. Skynda att Älska - Alex Schulman
3. The Boy in the Striped Pyjamas - John Boyne
4. The Perks of being a Wallflower - Stephen Chbosky
5. Chocolat - Joanne Harris
6. Lost Lake - Sarah Addison Allen
 
Känner ni igen dessa titlar? Kan tänka mig det med tanke på att alla utan nr 2 och 6 har blivit filmatiserade. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback