Jag retirerar och är snart tillbaka

Lars Winnerbäck – Utkast till ett brev
Hej vänner! Hur är det med er? Med mig är det piss. Jag är ofantligt trött och oändligt stressad. Det som stör otroligt mycket är att alla jag känner säger "men hur kan du vara stressad? Du åker ju först om en vekca" Ja, men vissa människor har faktiskt lite framförhållning här i världen!! Gaaaah jag orkar inte med något alls just nu. Borde väl egentligen inte skriva alls nu med tanke på hur dåligt jag får allt att verka medan mitt liv egentligen är för bra för att vara sant; jag ska åka till Karibien om exakt en vecka, imorgon ska jag få fira min bestizzz födelsedag och utöver det så har jag jordens finaste partner som gör absolut allt för mig, jag vet inte riktigt hur jag ska visa att jag är villig att göra lika mycket, nej ännu mer, tillbaka..
 
Jaja. Jag ska i alla fall ta och sova nu så hoppas vi att allt känns aningen enklare imorgon. Puss!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback