KIDS

Jag har under sommaren äntligen börjat intressera mig för musik. Anledningen till detta är att jag äntligen har hittat min nisch. Det skulle jag vilja säga är indiepop och -rock. Jag fullkomligt älskar det!! Det hela startade ganska självklart med Hultsfred och nu växer hela intresset rakt upp i taket. För tillfället är min primära källa till ny musik Matthias, han lyssnar väldigt mycket på denna typ av musik, dock så finns det många av hans favoriter som jag vekrligen inte förstår min på..
 
Men en låt som jag i alla fall har fallit pladdask för är Kids med MGMT. Det är fullkomligt underbar. Dock så vet jag inte längre om jag ska älska eller hata den. Dess video är nämligen inte acceptabel enligt mig, hur kan man skrämma upp ett barn på ett sånt här sätt bara för att få till en bra musikvideo? Och vilken mamma vill ens ha med sitt barn i den? Och även om det är som så att monstren bara är inklippta så har i alla fall barnet plågats under inspelningen för det gråter ju hela tiden. Dette är helt oförståeligt för mig..
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback