I don't wanna spend my time waiting for lightning to strike

Vänner. Hur är det med er? Med mig är det väl okej antar jag, det går verkligen upp och ner varje dag, och just nu är väl allt sådär mest på grund av tröttheten. Försöker bara tränga bort tankarna om att det kommer fortsätta så i en månad framöver, men jag och killen har i alla fall lyckats boka in en weekend i Köpenhamn i slutet av oktober och så har jag bokat New York med mamma i november så jag har i alla fal något att se fram emot. 
 
Jag orkar inte riktigt med längre att alla ska reagera så starkt på hur mycket jag jobbar och alltid tycka synd om mig, jag klarar verkligen inte av det längre. Jag har ju trots allt försatt mig själv i den här sitsen.
 
Just nu gäller bara att vila och äta lite choklad. Ska gå och lägga mig snart (woop woop feezt) för jag ska, ja behöver jag ens säga det? Jag ska göra det vanliga imorgon bitti helt enkelt.
 
Trots att jag itne är något stort fan av Veronica Maggio så fullkomligt älskar jag denna låt, precis som alla andra gör just nu!
 
† Loucos & Santos † | via Tumblr
Bild

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback