En bra helg

God kväll. Jag har haft en helt underbar helg. Igår var jag och mamma och shoppade i Täby Centrum. Vi gick bara i den nya delen, vilken är helt underbar! Det är så fint och fräscht, Stortorget som blev renoverat för ca ett år sedan ser sunkigt ut i jämförelse.. Visar er senare vad jag fick tag på! Efter det så åkte jag och Matthias till Grönan för att äntligen få åka Eclipse. Den var ju helt magiskt härlig, jag älskar den verkligen!! Men vissa andra tyckte inte riktigt lika mycket om den, ska ej nämna några namn här...... Men sen så tvingade Matthias upp mig i Frittfall också, inte riktigt lika härlig.. Det slutade med att vi åkte Kärlekstunneln och Popexpressen också, sen var vi nöjda där. Sen letade vi efter första ställe att få tag i mat, jag höll på att svälta lite där.. Kvällen slutade med första Sherlock Holmes med Robert Downey Jr, så bra film!! Dagen har bara bestått av att sova och att jobba på Njoy. Har flängt runt alldeles för mycket med Jesper och bara haft det gött. Hade inga barn så jag hjälpte honom med att skruva ihop lite nya spinningcyklar. Nu är det snart sängen som gäller med lite Mumford & Sons. Godnatt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback