Fri till slut

Kavaj - H&M || T-shirt - 365 Sunshine || Shorts - H&M || Väst - Henry Lloyd || Klocka - Daniel Wellington || Skor - Converse
 
Detta är de kläder jag har haft på mig idag, fast jag körde utan västen när jag var inomhus. Jag älskar hur de här shortsen sitter lite löst. Jag hatade det först för att jag ville ha ett par tajta hela vägen men sen så hittade det i höstas så nu älskar jag dessa. De är lite i stil med boyfriend-jeans fast i kort modell. Jag älskar även hur shorts, T-shirt och converse kan bli så sofistierat så fort man slänger en kavaj över axlarna, det är ett magiskt plagg det där. 
 
Dagen har varit väldigt lång. Det började med att jag försov mig och att Ritza bad mig jobba ytterligare en timme på kvällen. Sen så var jag i skolan och satt och väntade på att få komplettera biologin som jag till slut fick MVG på, dessutom så lämnade jag in ALLA böcker idag, vilken befrielse! Dock så var det inte slut där, jag hade en komplettering kvar. Det var en grej i matte breddning som tog mig ca en halvtimme att göra när jag kom hem och sen så visade det sig att jag fick MVG på det också. Kan ni tänka er vad jag har åstadkommit bra saker idag? Och utöver allt detta så har jag även jobbat i fem timmar. Good job, Emma! Men nu ska jag äntligen få krypa ner i min efterlängtade säng. Godnatt.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback