Just because I'm losing, doesn't mean I'm lost

Hej. Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Jag känner mig ganska splittrad om jag ska vara ärlig. Jag har gått runt hela dagen med ett svagt illamående som jag inte kan sätta fingret på vad det är. Men samtidigt så har jag njutit av det vackra vädret idag, satt i solstolen på altanen och läste en bok som är en svenskaläxa. Men jag glömde bort tiden lite så nu ser jag ut som en kräfta på bröstet..

Jag har faktiskt en ganska skön vecka, endast en skoldag förstår ni. Men ändå så ska jag plugga typ hela helgen, alla min fyra sista skoluppgifter ska in på tisdag eller onsdag nästa vecka så jag kommer inte ha så värst mycket frihet.

Sedan vi senast hörde av (exakt en vecka sedan) så har jag varit på mösspåtagning, valborgsfirande och även en grillkväll med trevligt personer. Med andra ord så har jag bara levt livet. Men självklart så har jag fått ett par saker gjorda också, jag har skrivit kursprov i biologi B, lämnat in projektarbetsrapporten för gott, och kirrat ett MVG i engelska C.

Men nu ska jag bara sova och hoppas på att morgondagen blir en bättre dag och att jag mår bättre då. Vi hörs, puss!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback