Vaknat till liv

Hejhejhejhej! Jag har precis kommit ur duschen och ätit middag så äntligen har jag vaknat till liv. Det som gäller ikväll är dock att äta efterrätt (heheheh), måla naglarna och gå och lägga sig så fort som möjligt. Det blir till att gå upp ganska tidigt imorgon för att färdigställa min hemtenta i matten som ska in och så ska jag jobba på kvällen.  
 
Jag ska förmodligen titta på något trevligt också när jag målar naglarna så jag har något att göra när väntan på torkningen sätter igång, det blir nog Sherlock eller lite Bond, får se!
 
Ps. När jag stod i duschen insåg jag att inte bara min necessär, där min ansiktstvätt osv osv ligger, är kvar i Nice, utan även mitt smink. Så jag får helt enkelt hoppas på det bästa när det gäller min hy imorgon då jag ska till jobbet.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback