Tröttis

Hejsan. Jag är lite smått död efter denna konstiga dag. Vi satt typ och åt godis hela dagen och det var väldigt få elever som var intresserade och ställde frågor. Dock var det många intresserade lärare och en kille från skolledningen kom och tittade och sa att han ville ha ett exemplar. 
 
Ikväll gäller som sagt sista steppen men jag åker inte in till stan förrän när det börjar tror jag, jag är som sagt helt död och vill bara ta det lugnt och titta på lite tv för en gångs skull. Egentligen vill man ju passa på att njuta av det fina vädret men jag komer inte ens njuta om jag rör mig någonstans för jag kommer typ somna vilken sekund som helst. 
 
Tumblr_mj8vdoij0t1rlxcufo1_500_large
Bilden har inte direkt något att göra med inlägget, jag tyckte mest bara att den var fin. Men jag vill också ha en stor text över min vägg, kanske skulle fundera ut något... :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback